دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۰۱۲
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵

فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ چهار شنبه 13 بهمن ماه، 125 نفر است.

به گزارش فکرشهر، جعفر زارعی زاده اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 55 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که ابتلای 12  مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 6 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌ مراقبت‌های ویژه کرونایی، 1 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر زارعی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: متاسفانه امروز  1 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا خانمی با 90 سال سن با سابقه بیماری کلیوی و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 24 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای 5 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

دکتر زارعی زاده افزود: تا کنون 2039  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 93324  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با توجه به وضعیت قرمز 4 شهرستان  و وضعیت نارنجی 2 شهرستان در استان بوشهر زنگ خطر به صدا درآمده و باید از هر گونه تجمع دوری شود.

دکتر زاذعی زاده بیان کرد: از هم استانی‌های شریف خواهشمندم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند تا شاهد از دست دادن هم استانی دیگر نباشیم.

آخرین آمار کرونا در ایران/ شناسایی ۳۸ هزار مبتلای جدید / فوت ۵۹ بیمار دیگر

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۸هزار و ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۵۹ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.

 از دیروز تا امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۵۶۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۱۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۴ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۹۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۳۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر